Rude Anonymous?

assalamualaikum and salam sejahtera,

So semalam aku ada post pasal kisah aku mengangkut seluar jeans yang baru basuh sekali dengan penyangkut baju gi kerja. And then ada anonymous komen macam ni......
.
.
.
.

.

erm WOW... just WOW!!!

Dia ingat aku ada "long-listed ex" macam Taylor Swift ke? Aku lepas habis SPM baru start couple-couple ni. Tu pun takdenya nak dating bagai, mostly jumpa time lepak ramai ramai dengan geng kitaorang (which is aku satu satunya perempuan yang sesat dalam geng tu.. hahah)

Time Dip lagi sorang and lepas dip sorang lagi... 
hahahah and now i'm single!!!!!!!  
HAHAHAH

Tapi takpelah sis bahagia jer and aku pasti yang comment ni mesti kerja salah satu jebon yang aku kenal -_-"

Btw, thanks for the comment and i don't have a long-listed ex yer... 
Daa~

Comments

the most reading entry

Hapuskan Bulu dengan Homemade Sugar Wax

Tomyam Telur (Resepi Campak Campak)

kisah seram di bukit putus.. (kuala pilah , negeri sembilan )

Haid dan Istihadhah

Biskut Coklat Rangup (The Simple One)

mujahidah

mujahidah

sol & farah

sol & farah

alia / intan ( intan farizatul alia )

alia / intan ( intan farizatul alia )

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

switzerland

switzerland

my lovely friend

my lovely friend
Dayah...Kartica...Azreen.. Me =D