Cerita Pesbuk ☺

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada rakyat
 malaysia..nepal..bangla..indon.. dan lain2.. harap sihat selalu ~ =)

so today saya nak buat entry pasal pesbuk gitu..
kalau anda tak berminat takpa saya ada caranya..
haaa awak semua cuba tengok belah kanan dan atas sekali tu..

 haa nampak tak tu, button yang warna merah tu?
tekan jerr and masalah selesai 

1) saya selalu perasan yang warga pesbuk ni suka bertanya "tengah buat apa tu ?"
ermm saya tak paham la dengan dorang.. 
dah kita tengah online dan chat dengan dia kan tu pun nak tanya lagi ke?
so saya jawab jer la 
'tengah mandikan kuda' 
atau 
'tengah berKUNGFU dengan uwan'.. weee Ü

2)  warga pesbuk ni suka gak bertanya NAMA padahal sudah terang lagi bersuluh..
siap pakai spotlight lagi tu pun tak nampak-2 lagi ke?
 aishhh tu la duduk lagi depan lappy tu 24 jam.. ish-3 (utk dri sndri gak =)
so my best answer dengan nama-2 busuk jer such as
i) 'milah bin jebon' bang~
ii) peah bin jongos~
iii) mak dara hot ~ =D

3) para2 warga pesbuk ni suka gak bertanyakan tempat tinggal..
padahal bukan kau nak datang rayo umah den pun =P
jadi untuk tidak mengecewakan dia saya bagi la secara detail alamat saya :
(NO -_-, kuaters orang melayu , telok ayaq masin, 00000 butterworth, pulau pinang,
 malaysia,bawah langit, berhampiran laut, atas tanah, 
di planet bumi a.k.a planet ke-3, sebelah kanan zuhrah ,
sebelah kiri marikh, dalam sistem solar, dalam bimasakti yang gelap2 tu~) 
fuhhhh ~ -_-"~ penatt

4) soalan yang ni biasa la kan.. "SINGLE ke ?"
so jawab la "tak, 'PLURAL' "
'haa kalau x paham nmpak sangat x pernah blajar ENGLISH tu'
and lastly
5) hye awak FREE tak esok... keluar jom
so jawablah:
awak ingat saya apa?
 "saya EXPENSIVE la mana boleh dapat free2 jer"..

okayy sekian.. terima kasih kerana sudi membaca this bored entry.. 

sebenarnya nak upload gambar sekali,
 tapi ada masalah sikit so membebel je lah yer. ^_^v

Comments

the most reading entry

Hapuskan Bulu dengan Homemade Sugar Wax

Tomyam Telur (Resepi Campak Campak)

kisah seram di bukit putus.. (kuala pilah , negeri sembilan )

Haid dan Istihadhah

Biskut Coklat Rangup (The Simple One)

mujahidah

mujahidah

sol & farah

sol & farah

alia / intan ( intan farizatul alia )

alia / intan ( intan farizatul alia )

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

switzerland

switzerland

my lovely friend

my lovely friend
Dayah...Kartica...Azreen.. Me =D