soalan biasa ditanya dari lelaki

assalamualaikum....

kepada yang mengenali diri ini pastinya tau la macam mana sifat aku ni kan... terutamanya kepada kenkawan dalam FB la.. aQ x sombong kan !!!  :)

anyway sifat peramah aku ni  rasa macam berkesan kat laki jer... ngan perempuan berapa kerat jer pon..
perempuan, pon harapkan kenkawan sekolah & adik2 angkat..
yang lain semua laki... adoiyyyy...

and aku gak selalu ditanya dengan 1 soalan yang wajib ... jarang ada lelaki yang skip soalan yang tu.


aku x kisah kalau soalan dorang adalah..
CONTOH:

1) write the formula of lead oxide..
2) do a equation for ..... bla3...
3) apakah nama bini ke 2 Raja Gopal ? (dia kwin 2 ke?? ntah la hntm jer..)
4) berapa ekor kutu di rambut Ally Cats ....
5) berapakah umur semut yang menetas semalam..
6) kenapa binatang yang haram (b*b#) tu x leh dongakkan kepala ? ( answer: sbb dia xda leher )
7) kenapa Datuk Najib x ambik PMR/SPM ?
8) apa yang kuar lam SPM nnti??
9) atuk aku dah bapa kali kawin ?
10) berapa umur nenek aku?


tapi fevret soalan dorang ialah seperti perbualan di bawah...

Boy: ada no fon x?
honest Girl :P : xda.. x pki tpon la
Boy: btul ke ni ?
honest Girl : betul la..
Boy: hurmmm yeke?
honest Girl: btul la..
Boy: hurmm ok..





selang beberapa minit/jam/hari/minggu/bulan/tahun kemudian

Boy:  awak nak no fon .. awak kata nk bgi no fon
Girl: sy x pkai tpon la.. bila msa lak sy ckp cmtu..
Boy: ehh ada la hari tu
Girl: ckp bek2 sikit.. mna ada..
Boy: yerla2.. awak sy jnji x bgi no fon awk kat spa2..
GirL : (senyap.... <xclly boring nk jwb> )


then datang lelaki2 len pulak... arghhh tensionn aku !!!!
nasib baik tak da depan aku.. kalau x memang aku jerkah dah (jerit/bercakap dgn nada kuat)

so sometime aku akan bagi no tepon polis... bukan apa sebab memang aku dah bengang dengan soalan ni..

tapi aku suka status ni:


Boy: nak no fon boleh ..

Girl: ok ni no fon mak sy.. awk call mk sy tnya boleh x ?
        klu boleh ni no fon ayah saya ... call dia pulak.. kalau ayah saya pun kata boleh..
        ni no fon tok kadi ... kalau tok kadi pon kata boleh kita kahwin terus...


haa.. camni baru bagus !!!

p/s: tapi bukan untuk aku la..

Comments

the most reading entry

Hapuskan Bulu dengan Homemade Sugar Wax

Tomyam Telur (Resepi Campak Campak)

kisah seram di bukit putus.. (kuala pilah , negeri sembilan )

Haid dan Istihadhah

Biskut Coklat Rangup (The Simple One)

mujahidah

mujahidah

sol & farah

sol & farah

alia / intan ( intan farizatul alia )

alia / intan ( intan farizatul alia )

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

get ready 4 exam !!! {sol & aQ}

switzerland

switzerland

my lovely friend

my lovely friend
Dayah...Kartica...Azreen.. Me =D